wtorek, 1 lipca 2014

PODSUMOWANIE CZERWCA 2014

Ocen: 10
Odmów: 6

Dafne 
Ocen: 3 
Odmów: 5 
Urlop: nie
 
Skoiastel 
Ocen: 1 
Odmów: 0 
Urlop: nie

Aithnne 
Ocen: 2 
Odmów: 1 
Urlop: nie

Eucliwood Hellscythe-senpai 
Ocen: 2 
Odmów: 0 
Urlop: nie

Mademoiselle
Ocen: 0
Odmów: 0
Urlop: nie

Mokatte
Ocen: 1
Odmów: 0
Urlop: nie

Kot 
Ocen: 1 
Odmów: 0 
Urlop: nie

Niewidzialna 
Ocen: 0 
Odmów: 0 
Urlop: nie


Wynik zadowalający, aczkolwiek wiem, że stać nas na więcej. Oby wakacje przyniosły dużo motywacji.


Co nowego u nas?
1. Drina wykonała dla nas nowy szablon, za co serdecznie dziękujemy.
2. Odeszły od nas Mokatte oraz Drina, która pozostaje naszym adminem technicznym.
3. Do naszej Załogi dołączyły Kot i Niewidzialna.


Do podstrony z podsumowaniami trafia skrócona wersja notki.


Oceniające prosi się o niepublikowanie postów w nowym miesiącu, jeżeli nie zostało opublikowane podsumowanie! To stwarza niepotrzebne komplikacje.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo, oj słabo mi poszło. Nie popisałam się w ubiegłym miesiącu, mam nadzieję, że w tym chęci i czasu wolnego będzie zdecydowanie więcej. Ta branża mnie wykańcza, sezon wakacyjny w turystyce jest właśnie tym najgorszym z najgorszych okresów, już nawet po nocach śnią mi się tabele rozkładów lotów na lotniskach xD

    Na szczęście załoga nam się powiększyła. Przy tej okazji witam więc wszystkich, z którymi jeszcze się nie witałam :D mam nadzieję, że współpraca będzie owocna, nowym stażystkom życzę jedynie celujących blogów w kolejkach, dużo weny i siły :) "Bo jak nie my, to kto?" :D

    Drino, fantastyczny szablon! Miło widzieć zmiany, bo po tak długim czasie publikowania ocen na niebieskim tle zaczynałam już czuć się jak taki właśnie rozleniwiony, niebieski ptak. A teraz trzeba w końcu zakasać rękawy i wziąć się za kończenie kolejnej oceny :)

    OdpowiedzUsuń