czwartek, 2 sierpnia 2012

PODSUMOWANIE LIPCA 2012

Ocen: 11
Odmów: 12

Dafne
Oceny: 2
Odmowy: 6
Urlop: nie

Nie jestem zadowolona ze swojej pracy w tym miesiącu. Fakt faktem, miałam na głowie trochę spraw organizacyjnych, ale wolałabym wyrobić jakąś normę. Szkoda, że nie wyszło. 
Większość odmów wynikło z czyszczenia wolnej kolejki.

Ariadna
Oceny: 0
Odmowy: 5
 Urlop: nie

Martwi mnie aktywność Ariadny. Byłam pewna, że przeczytam choć jedną jej ocenę. Dobrze, że skróciła swoją kolejkę, przynajmniej wiem, że poświęciła nam choć trochę czasu. Ariadno, czas wziąć się do pracy! To już nie pierwsza taka sytuacja. Jesteś naszym zastępcą, a zastępca powinien dawać dobry przykład...

Drina
Oceny: 3
Odmowy: 0
Urlop: tak

Z kolei Drina, mimo urlopu, napisała dla Olimpianisa trzy oceny. Zadowala mnie jej praca na ocenialni ze względu na systematyczność i jakość w dodawaniu ocen. Oby tak dalej!

Nanami
Oceny: 1
Odmowy: 1
Urlop: nie

To nie jest to, czego wymaga regulamin, ale przynajmniej widywałam Nanami na ocenialni. Mam głęboką nadzieję, że jeszcze zobaczę te przepisowe trzy oceny, na razie tylko upominam, bo nie dostałam żadnego uzasadnienia niższej niż wymagana aktywności.

Nova
Oceny: 3
Odmowy: 0
Urlop: nie

Nova dopiero pojawiła się na Olimpianisie, a już zdobyła moje uznanie. Nie tylko dlatego, że ukończyła staż w ciągu miesiąca. Jej oceny były jednocześnie długie i treściwe, a pod czyimiś postami często gościły komentarze. Cieszę się, że postanowiłam ją przyjąć w nasze skromne progi.

Frezja
Oceny: 2
Odmowy: 0
Urlop: nie

Co prawda, nie dostałam trzech ocen, ale Frezja jest stażystką i z tego względu nie będzie jeszcze żadnych konsekwencji. Liczę na szybkie ukończenie stażu i dobrą aktywność. Poza tym pod notkami znaleźć można jej i Novej dyskusje, co jest mile widziane.


Ogólnie? To nie jest powrót, którego oczekiwałam, zdecydowanie. Co więcej, to raczej słaby wynik. Potrzebujemy nowych oceniających, ale nadal nie mogę ich znaleźć. Pomóżcie...
Cóż, nawet nie dziwię się tym rezultatom. Są wakacje i nie wszyscy żyją jednocześnie światem rzeczywistym i wirtualnym. Mam nadzieję, że podsumowanie sierpnia będzie się lepiej prezentować...


Do podstrony z podsumowaniami trafia skrócona wersja tego.

10 komentarzy:

  1. A ja, jako postronny czytelnik, muszę pochwalić załogę. Widać, że ocenialnia żyje i ma się dobrze. Mimo że ocen nie było wiele, bo 11 to nie jest wiele, to jednak trzeba patrzyć na jakoś ocen. A jakości tutaj odmówić nie można :).

    Tak czy siak powinnyście być z siebie dumne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obiecuję, że będę sie starać, ale nie obiecuje, ze dam rade z trzema ocenami na miesiąc. Przynajmniej nie za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, to pojawi się jeszcze więcej ocen. Dopiero co ocenialnia została przeniesiona na blogspota, więc to i tak dobrze, że życie zaczęło tutaj rozkwitać. ;) W każdym razie pokażemy jeszcze, na co nas stać, prawda?
    Dafne, a gdyby tak do tego naszego ukochanego spamu dodać też informacje o naborze? To niewiele, ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To całkiem dobry pomysł, Nova. Jak dla mnie, można spróbować, może ktoś się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbawienny wpływ wsi, z którego trzeba korzystać. :D Jednak więcej pomysłów nie mam. Wakacje źle na mnie pod tym kątem wpływają.
    Tymczasem zauważyłam, że sondę trzeba byłoby zaktualizować. :)

    Nova

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ja chyba na dwa dni też na działkę wybędę. Tylko się obładuję książkami, mangami i krzyżówkami :3 I można jechać xD A, i wpierw ocenę dodam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybywaj i odpoczywaj. Miłej zabawy. :D Ja w tym czasie postaram się znaleźć jakieś chłodne miejsce, bo niedługo się ugotuję. :3

    Nova

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaaktualizuję wszystko, do spamu dodawałam tę informację, jak chcecie to też możecie to zrobić, z kolei Agnieszce dziękuję za pokrzepiający komentarz. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz 2 tygodnie będę w domu, to ogarnę wszystko. Poza tym na blogu jestem ciągle Efrim tak jak na Shibuyi, chociaż Ariadną też można mnie nazywać. Jednak zgodnie z założeniem Efrim pozostała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Publikujesz posty jako Ariadna. Jak zostajesz przy Efrim, to zmień nick.

    OdpowiedzUsuń